Pentru cei ce vor minuni…

 

 

 S-au dus niste studenti la Parintele Paisie Aghioritul
 -Parinte! am auzit ca faceti si minuni, de ce nu faceti una si  cu noi acum, ca sa va credem, ca sa ne intarim in credinta?
 -Hmm, minuni?…. da fac…
 -Ne faceti si noua una?
 -Desigur….mergeti in spatele chiliei, acolo am un butuc si un topor, taiati-va capetele si eu o sa le pun la loc”

 

5 gânduri despre „Pentru cei ce vor minuni…

  1. Foarte „smecher„ popa asta,detest fetele bisericesti care se autoproclama la stadiul de cunoscatori si intelepti absoluti,de fapt pe unii cred ca ii incurca existenta lui Dumnezeu,pt ca ei sunt atotputernici!

  2. Maria, am un prieten care mi l-a trimis dar fara sa-mi spuna unde a gasit istorioara aceasta…am sa-l intreb si am sa postez si sursa…mersi ca mi-ai atras atentia..de obicei postez neaparat si sursa, dar acum cred ca am sarit peste

    Raducule, ai dreptate, sunt multte fete bisericesti care se autoproclama cine stie ce mari intelepti….dar ceea ce este frumos la parintele Paisie este tocmai faptul ca in el s-au implinit cuvintele Mantuitorului Care spunea ca daca vrem sa fim mai mari decat toti, atunci sa fim cei mai mici, sa slujim tuturor, iar el asta facea, si in simplitatea lui s-a descoperit cea mai mare frumusete a sufletului lipit de Dumnezeu.

  3. Nu te contrazic pt ca nu cunosc in totalitate biografia acestui parinte,iar un om nu poate fi judecat si catalogat decat in urma unui spectru mai larg de actiuni,spun doar ca in cele relatate de tine in acest post,mie mi se pare ca are o aroganta ascunsa intr-o nota de ironie,lucru care contravine cu aura de smerenie aferenta „in mod normal„unui bun slujitor al Domnului.Poate insa ca st eu mai carcotas decat trebuie,multumesc pt raspuns!Bafta!

  4. Nu stiu cat este de reala povestea, dar e clar ca raspunsul a fost pe masura intrebarii!

    De minuni tine acum credinta noastra?!

    INVIEREA nu ne ajunge, ce alta minune vrem sa ne intareasca credinta?

    A zis Mântuitorul către Toma cea de-a zecea fericire: Fericiţi cei ce n-au văzut şi au crezut! (Ioan 20, 29). Iar cu alt prilej a zis către ucenicii Săi: Fericit este cel ce nu se va sminti întru Mine (Matei 11, 6). Adică nu se va sminti din dreapta credinţă în Dumnezeu, cum s-au smintit mulţi în zilele noastre.

Lasă un răspuns

