Mesajul „netrunchiat” al Parintelui Arsenie Papacioc la apelul Parintelui Justin Parvu

Nu m-am putut abtine sa nu postez si aceasta filmare, desi imi propusesem sa inchid subiectul atat de fierbinte al luptei anti pasapoarte cu cip biometric, deoarece un pic mai jos am postat un comment ce mi-a revenit din partea razbointrucuvant.ro in care filmuletul acesta precum si parintele care l-a facut sunt blamate si desconsiderate intr-un mod destul de caustic as spune eu. Nu-l cunosc pe Parintele Eugen Tanasescu de la Radio Dobrogea si nu stiu daca este sau nu luptator ecumenist, asa cum l-am gasit descris pe anumite site-uri, insa ma bucura faptul ca a adus in atentie un interviu cu un parinte care isi mentine echilibrul si indeamna la buna masura si la adoptarea unei atitudini autentic crestine, si anume Parintele Arsenie Papacioc. Sper sa apara un al treilea filmulet in care Parintele Arsenie si Parintele Justin sa dea oamenilor un cuvant unitar si un indemn clar, sanatos, cu dreapta masura,  ce nu mai poate face obiectul diferitelor interpretari. Pentru ca sunt sigur ca atat Parintele Justin, in apelul sau catre poporul binecredincios cat si Parintele Arsenie  in interviul postat mai sus sunt bine intentionati. Sa ne rugam Domnului sa-i lumineze si sa ne intareasca in viata noastra crestineasca.

Lasă un răspuns

